הדרך היחידה להפוך לחלק מה-1% הבודד של נותני השירותים שמרוויחים בגדול, במינימום מאמץ, בצורה צפויה וידועה מראש

התוכנית האחרונה שתצטרך על מנת להבין איך לגייס 10, 20 או אפילו 50 לקוחות כל חודש בצורה יציבה, במינימום זמן ומקסימום רווחים, בהתחייבות.

אם היית יודע מה המסע הכי אפקטיבי להפוך את הגולש שלכם ללקוח משלם, באיזה ערוצי שיווק הכי כדאי לך להשקיע ומתי, מה ההכנסות הצפויות להכנס כתוצאה ממאמצים אלו וכמה זה עולה להגיע להכנסות של 100 עד 500 אלף ש״ח בחודש, לא היה לך הרבה יותר קל לקבל החלטות?

(אני לא רוצה שתקבע איתי שיחה או תקנה ממני עד שהבנת למה התוכנית הזו היא הדבר הראשון והיחידי שאתה צריך בדרך למטרות שלך)

הכי אמיתי, לא באתי לבזבז לך את הזמן..

אם אתה לא מזדהה עם מה שרשום כאן למטה, אל תמשיך לגלול:

  • אתה מרגיש מבולבל, תקוע ואולי אפילו קצת מתוסכל כי אתה מרגיש שניסית הכל וזה לא עובד או לפחות לא עובד כמו שחשבת שזה יעבוד.
  • אתה מרגיש שאתה יכול להכניס יותר, הרבה יותר, ומשום מה עדיין לא הצלחת להגיע לשם.
  • אתה מרגיש שהמוצר או השירות שלך ייחודי, מדהים ויכול לתרום להמון אנשים (ואתה גם באמת רוצה לעזור מהלב שלך להמון אנשים) 
  • אתה מרגיש שהגעת לתקרת זכוכית מסוימת אבל אתה לא מצליח לשים את האצבע על מה הסיבה או איך לפתור אותה.
 

אני רוצה להאמין שאתה חלק מקהל היעד שאליו אני מכוון, קהל היעד שאני יכול לעזור לו ובגדול – אבל חכה, אל תרשם ואל תקנה שום דבר עדיין!

(נשים, אני מצטער מראש שהכל נכתב בלשון זכר, זה מטעמי נוחות בלבד – הדף פונה אליכן במידה שווה ואולי אפילו יותר מלגברים)

אני רוצה לספר סיפור קצר שיעזור לך להבין דבר או שניים:

יוסי הלך לסוכנות שיווק ואמר להם ״אני רוצה לעשות פרסום בפייסבוק״
סוכנות השיווק אמרה לו ״סבבה, זה עולה X ש״ח, בוא נצא לדרך״

עכשיו חכה רק רגע, לפני שנמשיך בסיפור, בוא נקביל את הסיטואציה הזו לתחום אחר… 

אותו יוסי הלך לקבלן ואמר לו ״אני רוצה לבנות בית״

הקבלן אמר לו ״אין בעיה, זה יעלה לך X כסף, בוא נצא לדרך״
מה אתה חושב שיקרה?

האם הפרויקט יעבור בשלום? האם הבית יצא איך שיוסי רצה? באיזה גודל יהיה הבית? כמה חדרים? מה יקרה ברגע שיוסי יגיד ״אהה אבל יש לי רק 50 מ״ר״ או ״אני צריך שזה יהיה מוכן תוך חודשיים״ – האם הקבלן יוכל לבנות ליוסי את הבית כמו שהוא רוצה או בזמן שהוא רוצה?

יפה… אחרי שהבאתי לך דוגמה מובנת מאליה מעולם הנדל״ן, בוא נחזור לסיפור שלנו.. 

אז יוסי התחיל לרוץ עם סוכנות שיווק והם עושים פרסום בפייסבוק 

מה יקרה אם פייסבוק הייתה מועדת לכישלון עוד לפני שהתחלת? 

מה יקרה אם ההצעה של יוסי לא מספיק טובה?

מה יקרה אם הדף נחיתה לא מספיק טוב? 

מה יקרה אם התוכן לא מספיק טוב? 

מה יקרה ברגע שזה לא עובד?

כנראה מה שהיה קורה זה – יוסי היה רץ איתם 3-6 חודשים באותו מצב, בטענה (מצד הסוכנות) שאולי זה יעבוד בהמשך הדרך אחרי שהם יעשו ״אופטימיזציה״ – שבפועל, יכול להיות שלא היה לו סיכוי מהיום הראשון שהתחיל, בגלל 1000 סיבות אפשריות, הבעיה? אף אחד לא בדק את הסיבות האפשרויות להצלחה או לכישלון לפני שמכר לך שירות.

נגיד והמקרה הזה כבר קרה לך,
מי אשם, אתה או הסוכנות?

זה בכלל לא משנה, מה שמשנה זה שעכשיו אתה בהפסדים.
הפסדת זמן, הפסדת כסף והכי הכי גרוע – איבדת את האמון, איבדת את האמון שיש דרך להגיע למטרות שלך בדיגיטל. 

(חשבתי עליכן במשך כל הזמן שכתבתי את הטקסטים האלו, נשבע)

אתה רוצה להגיע ליעדים חדשים? אתה צריך להבין ש:

אתה לא באמת יודע מה אתה צריך, 
כי אף פעם לא בדקת וחקרת לעומק וגם אף אחד אחר לא עשה את זה.  

אתה בסה״כ יודע מה אתה רוצה…

והאמת שלא אני, לא אתה ולא אף סוכנות שיווק יודעת עד לבדיקה מעמיקה של מה שאני קורא לו ״מחומש ההצלחה״ 

ומה אתה בסה״כ רוצה?
אתה רוצה לקבל יותר לידים, ובעדיפות אתה גם רוצה שהלידים יהיו כמה שיותר רלוונטים. 
אתה רוצה להכניס יותר כסף, ובעדיפות אתה גם רוצה להכניס את הכסף הזה בפחות זמן. 
אתה רוצה להגשים את עצמך ולעזור לאנשים אחרים תוך כדי. 

שניה לפני שאני אסביר לך איך מה שאני מציע יכול לעזור לך להגיע למטרות האלו, אני אוודא בפעם האחרונה שהתוכנית הזו היא באמת מה שאתה צריך (לאו דווקא רוצה)

  • אתה מוכר מוצר או שירות פרימיום שעולה לפחות 2,500 ש״ח (או יכול למכור אם נעזור לך לבנות אותו)

     

  • אתה מכניס לפחות 15 אלף ש״ח בחודש

     

  • יש לך כבר הצלחות ולקוחות מרוצים – המוצר/שירות שלך הוא לא פחות ממעולה

  • אתה רוצה ומוכן לבצע את הקפיצה הבאה שלך בעסק (ל-100K בחודש לפחות)

     

  • אתה עושה את מה שאתה עושה מתחושת שליחות ולא רק בגלל שבא לך עוד כמה שקלים בבנק
 

אם אמרת על כל הדברים האלה ״כן״ ממקום אמיתי ושלם, אז יש לי הצעה מדהימה, מיוחדת וחד פעמית עבורך.

כולם יודעים שתחום השיווק הדיגיטלי, הוא תחום פרוץ, כל אדם שרוצה יכול להכנס ליוטיוב וללמוד איך להקים קמפיין, איך לעצב מודעה סבירה ובערך הכל נמצא שם (ככה אני למדתי לפני שצברתי נסיון עם לקוחות ועשיתי עוד איזה 70 קורסים)

משם נוצרה בעיה, משווקים מציעים את מה שהם יודעים לעשות ולא את מה שהעסק צריך על מנת להגיע למטרות שלו

מהצורך הזה נוצרה ההצעה שלי, אני מציע לך קודם כל ולפני הכל את מה שאתה צריך על מנת להגיע למטרות שלך ולאו דווקא את מה שאני יודע לספק.

לפני שנכנס לפירוט מה אני מציע, בוא נכיר לרגע:

(כן, לקחתי את התמונה הזאת תוך כדי שאני מכין את הדף הזה, בלי להיות מסופר ומטוקטק, בלי מכופתרת ומאייפון 8) 

קוראים לי בר יוסף, אני בן 26, אני מתעסק בשיווק מגיל 17 (עוד קצת ואני יוכל להגיד עשור)
עבדתי עם עשרות או מאות לקוחות בכל הגדלים (לא באמת ספרתי, סולח לי?), התנסיתי במגוון תחומים מחנות ירקות ועד למתחם טרמפולינות. אבל כל זה לא רלוונטי, אתה לא מכיר אותי בכלל, למה שתאמין לי? הנה כמה מילים שאומרים עלי אנשים שאני עובד איתם:

וגם קצת מספרים, כי תמיד כיף לראות: 

קשקשנו מספיק, הנה מה שאני מציע לך:

אם אתה מצליח פחות או יותר להבין, זו תוכנית שמראה לך מאיפה כדאי לך להכניס תנועה ׳בשיטת תיעדוף׳, לאיזה דפים להכניס את התנועה הזאת, איזה מסע הם צריכים לעבור, התוכנית כוללת גם תחזיות מוערכות ועלויות להקמת כל המערך בפועל – כל התוכנית מותאמת אישית לצרכים ולמטרות שלך.

אחרי שתהיה לך תוכנית כזו

  • מצחיק אותי לרשום, אבל אתה תדע מה התוכנית ומה היא אמורה לייצר לך (זה כבר יותר מרוב נותני השירותים שם בחוץ)

     

  • יהיו לך מטרות ויעדים ברורים – כשאתה נכנס לרכב ונוסע למקום שאתה לא מכיר, מה הדרך המהירה להגיע לשם? עם וויז או לשאול אנשים ברחוב? 

     

  • כשמשהו לא עובד מספיק טוב – יש את האופציה לשים את האצבע על מה בדיוק לא עובד

  • יהיה לך הרבה יותר סדר, כסף וזמן כדי להגשים את עצמך בדרך שתמיד רצית
 

התוכנית הזאת כשלעצמה מתומחרת בלפחות 3,000 ש״ח + מע״מ, אבל זה לא המחיר שאתה תשלם, והתוכנית היא לא כל מה שאתה הולך לקבל ממני, בנוסף לתוכנית שאתה מקבל ממני, יש לי עוד 2 בונוסים מדהימים לתת לך:

שיחה של כשעה איתי, 1 על 1 בה נאבחן את ״מחומש ההצלחה״ בעסק שלך. 
שווי השיחה הזאת היא 750 ש״ח + מע״מ. 

אבחון אסטרטגיית הסושיאל שלך, התכנים הקיימים והקמפיינים הפעילים שלך
שווי האבחון הוא 1,200 ש״ח + מע״מ. 

סה״כ שווי התוכנית + הבונוסים מגיעים יחד ל- 4950 ש״ח + מע״מ
אבל אתה לא תשלם את זה, אפילו לא קרוב לזה… 

אתה תקבל את כל זה ב80% הנחה – 990 ש״ח + מע״מ בלבד!

אני מבטיח לך, ואתה גם יכול לעשות גם את החישובים לבד, מה שאני מציע לך לוקח לא מעט שעות, ככה שבגדול אין לי רווח על התוכנית הזו, מה שכן, לך יש רווח עצום.

אז מה האינטרס שלי? הכי אמיתי, אני בונה על זה שאתה תראה את התוכנית, תבין שהיא אשכרה יכולה לעבוד ותרצה ליישם אותה איתי ומעבר לזה אני גם בונה על זה שהיא תעבוד ואתה תישאר לקוח שלי לשנים קדימה, כי אני זה שגרם לך להסתכל על הכל מזווית אחרת.  

אגב, גם אם תרצה ליישם את התוכנית הזו עם מישהו אחר, אתה יכול!
אני לא אנעל אותך רק בגלל שאני בניתי אותה, התוכנית הזו היא מה שאתה צריך כדי להצליח, היא המרשם שאתה מקבל מהרופא כדי לרפא את המחלה שלך, זה לא משנה באיזה בית מרקחת תקנה את התרופה בסופו של דבר, העיקר שקנית את התרופה הנכונה.

גילוי נאות: עד עכשיו השתמשתי בהרבה טכניקות שיווק, אבל מה שאני רושם פה עכשיו זו לא אחת מהן.
אני מכניס רק 5 אנשים לתוכנית הזו בכל חודש, בכל זאת זה לא מוצר שהוא ריווחי לי ובסופו של דבר אני בונה על זה ש2-3 אנשים ימשיכו איתי ליישום התוכנית ואני אצטרך באמת לבנות להם ״בית״ וכדי לבנות בית צריך להשקיע הרבה זמן ואנרגיה.

אם אחרי שקראת את כל זה, אתה מרגיש שהתוכנית הזאת יכולה לעשות לך סדר ולהביא אותך למקום שאליו אתה רוצה להגיע, תשאיר את הפרטים שלך כאן למטה ונתאם שיחת התאמה, אם תתאים נתקדם הלאה. 

 ואם עדיין נשאר לך קמצוץ של פחד, תן לי להוריד לך אותו לגמרי.

אני מתחייב לך שהתוכנית והבונוסים יחד יעזרו לך להתקדם בעסק, רק מעצם ההבנה והידע שאתה תקבל בדרך – בשיחה איתי, בניתוח של העסק שלך ובתוכנית עצמה.

ואם אתה מרגיש ששום דבר ממה שנתתי לך, לא עזר אפילו קצת, אתה תקבל את כל הכסף שלך בחזרה, בלי לשאול שאלות.

טלפון – 0525370483
כתובת – החרושת 5, רעננה.

"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"